Peace & Love

Publicerat 2009-12-29 20:09:24
Som jag nämnde i tidigare inlägg har jag haft problem med min kamera idag. Jag ville så gärna ta många utomhusbilder men jag försökte istället ta några interiörbilder från Café "Peace & Love" i Borlänge. Ibland funkade kameran men oftast inte. Kaféet har en speciell inredning .... jag har svårt att beskriva vilken stil den har men det finns en blandning av inslag från MellanÖsten, Asien, antika möbler och mycket annat. Miljön är välkomnande, mysig och bohemisk. Jag kommer naturligtvis att återvända dit för att försöka ta lite bättre bilder.  För er som känner igen Peace & Love så startade kaféet i samband med Musikfestivalen Peace & Love som brukar gå av stapeln varje år under juni månad i Borlänge City. En fantastisk folkfest där staden invaderas av 45.000 besökare.
☀☀☀
Caféet bjuder bara på varor som är kravmärkta och närodlade.

Inspiration // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!