Lunch med JennyBeata

Publicerat 2010-04-16 16:29:12
Idag har jag lunchat med Jenny på cafe Peace and love i Borlänge. Som vanligt är det en trevlig miljö och häftigare blir det när man får möta sina bästa vänner där. Människor kommer och går och caféets kunder sträcker sig mellan Trafikverkare och mysiga ungdomar som älskar musik, politik och att få vara lite unika och annorlunda. Det gillar jag helskarpt.
♥♥♥
Foto: Jag
Kamera: Min Iphone
JennyBeata på café Peace & Love
KRAM PÅ DIG VÄNNEN!
♥♥♥
...och så har jag fyllt på med bilder på både vänner och interiörer!
...
Nu är det dags för mig att sätta igång och mocka spiltan (som en vän till mig från förr alltid sa när hon skulle hem och städa) när jag väntar besök från Malmö. I morgon kommer äldsta sonen Björn och hans tjej Rocky till oss och det ska bli fantastiskt kul. Senast jag träffade sonen var i julas och Rocky i somras så det känns som att det är dags att träffas.
.
Jag är ingen vän av matlagning i vanliga fall och det kommer inte att bli enklare i helgen. De båda äter inte kött och min son är därtill vegan. Jag tror att jag löser det med att de får laga maten för oss alla. Bra lösning, eller hur!
.
♥♥♥

Vänskap // 1 kommentarer




JennyBeata

tack för det trevliga sällskapet vännen!!

<3

2010-04-16 18:41:37



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!