En magisk kväll!

Publicerat 2010-12-26 21:52:29
Den här kvällen som jag tillbringat tillsammans med sonen Pelle har varit magisk. Han har installerat min surrondanläggning och spelat underbar musik från Spotify. Vi diggade verkligen! Jag har bekantat mig med Coldplay, Eminem, Petter och mycket annat från hans favoritlista! Det var musik som kommer att vara en stark inspirationskälla för mitt framtida målande. Det magiska var stämningen, musiken och vår trevliga stund tillsammans, som bl.a. framkallade små, små tårar. Jag känner att den här hösten som varit så pass jobbig att jag helt enkelt stängt av mig själv och alla mina känslor men i kväll har jag verkligen kunnat njuta! Tack Pelle för en fantastisk kväll!
...
...
God mat och trevligt sällskap!
...
Urval av musik från datorn!
...
Massor av musik!
...
Här sitter Pelle och diggar till Coldplay!
...
Tomten höll ett vakande öga över oss!

Foto // 5 kommentarer




smultris

vilka fina bilder på er fina kväll. en härlig känsla sprids och jag längtar hem så otroligt nu... efter att mysa i soffan med tända ljus och ett glas vin ;)

2010-12-27 10:16:20 http://www.smultris.se
smultris

Hmmm, jag skrev nyss en kommentar som inte verkar ha kommit med :(



dina bilder är verkligen jättefina och er kväll låter avundsvärd... den mysiga stämningen i bilderna får mig att längta hem till soffan, tända ljus och ett glas vin... så mysigt :)

2010-12-27 10:19:26 http://www.smultris.se
Mirre- Foto & hundtoka

Ohh vad glad jag blir, du är värd att få må bra. Så glad att Pelle fixade det. vad bra musiksmak han och du har. Coldplay var jag och såg Live för något år sedan, helt magiskt bra =D



kramar

2010-12-27 10:54:38 http://myflowergirl.blogg.se/
Helena Kulle

Åh, blir alldeles varm i magen när jag läser detta, vad underbart att du börjar komma fram.

släpp fram denna underbara kvinna nu! GENAST!!! Det är en order..!

Stor kram

/Helena

LissenTo



Vad bra att din son fick dej, att må bättre.

Det gör mej glad att höra.



KRAM

2010-12-27 20:45:08 http://lissento.blogg.



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!