Ny look!

Publicerat 2010-12-15 18:56:45
Puh vad kallt det har varit idag. Jag har i veckan bytt kontor och sitter i en ny kontorsbyggnad. Tidigare hade jag 10 minuters gångväg till jobbet och nu har det blivit 30 minuter. Min kropp behöver röra på sig varför jag bestämt mig för att ta en promenad till och från jobbet varje dag. Nytta med nöje! I morse var det bitande kallt men ändå skönt. Det känns riktigt mysigt att känna snön knaka under mina skor och kinderna kändes röda som juläpplen. Jag upplevde det verkligen som att varje cell i hela kroppen blev syresatt.
.
Efter jobbet hade jag en klipptid hos min frissa Göran och han förändrade verkligen min look. Det är spännande att få prova något nytt och så här blev det ↓. Nu har cybermorsan blivit punkare;-))))))))
...
Vi får se om jag lyckas fixa frissan imorgon!

Blandat // 7 kommentarer




Mirre

Men sidär, sicken rockarmorsa, coolt =D

kramar

2010-12-15 23:33:33 http://myflowergirl.blogg.se/
Päivi Trollek

Å vad du e modig! Själv skulle jag aldrig våga, är det något jag är riktigt feg på så är det klippa håret. Det ser verkligen coolt ut, grattis!

2010-12-16 11:54:35
Louise Alexandersson

Vilken grym frissa!!! Passar dig utmärkt tycker jag!



Sv. har varit i kontakt med tjejen jag grävde ner minnen med, till våren när marken är mjuk blir det skattjakt!!

2010-12-17 08:12:49 http://www.louisealexandersson.se
Monika

Superläckert och jättetufft! Haha, det är alltid min oro när jag lämnar frisören: ska jag klara av detta hemma- själv? ha en trevlig helg!

2010-12-17 16:10:51 http://monnetankar.blogspot.com
Barbro

Jättesnyggt!! Det måste jag visa Sture vid tillfälle. Han ser på TV-skidor nu. Han är dålig på att läsa Din blogg. Tänker ofta på Dig.

Kram.

Barbro

2010-12-18 11:21:57
Barbro

Jättesnyggt!! Det måste jag visa Sture vid tillfälle. Han ser på TV-skidor nu. Han är dålig på att läsa Din blogg. Tänker ofta på Dig.

Kram.

Barbro

2010-12-18 11:27:24
Barbro

Oj då. Det sändes två gånger. Nu har Sture sett det och han tyckte också att det var snyggt.

2010-12-18 11:29:58



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!