Sia

Publicerat 2010-12-28 18:07:36
...
Idag har jag haft sällskap av Pelle och tiken Sia! Vi har alla tre varit trötta varför vi prioriterade att bara slappat så mycket vi orkade. Sia fick följa Pelle ut på en 6 km lång joggingtur varför Sia sökte sig till mitt golv med värme. Trots sin valpiga var hon nöjd med att bara ligga där och mysa.
.
Den här bilden var inte enkel att ta därför att hon inte hade tålamod att invänta kamerans förmåga att fokusera.

Foto // 3 kommentarer




Helena Kulle

Åh vilken gullig bild :) På båda!

Sv; haha, Timon det är katten :)

Men höddu, inte ska du bli tårögd när du tänker på mej, det är ju inte bra :(



KRAM :))

Mirre- Foto & hundtoka

Vilka sötnosar minsann =D, det är inte alltid lätt att styra över dem, men tycker att du fick till en supercharmig fin bild



Tack förresten

kramar

2010-12-28 21:02:50 http://myflowergirl.blogg.se/
catja

Vilken snygg so.. f'låt HUND menade jag förstås. ;)

2010-12-29 06:01:03 http://bjermo.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!