Två mammor på besök

Publicerat 2010-12-12 21:01:37
Idag har Helen och jag varit och hälsat på våra barn i Uppsala. Helen är mamma till min sons flickvän. Vi hade trevligt hela dagen. När vi kom till Uppsala fick vi i uppdrag att hyra en släpvagn och sedan åkte vi till IKEA för att hämta en ny dubbelsäng till våra barn. När vi monterat sängen var det vi mammor som provlåg sängen! Våra barn såg ut som fågelholkar när vi låg där och myste. Hahaha....
.
Vi hann också med att äta en god middag tillsammans. Tack våra barn för en trevlig dag man ni ska veta att jag har en stort blåsa mitt i handflatan efter skruvmejseln;-))))
...
Två glada mammor!

Blandat // 7 kommentarer




Mirre

Ohh vad fiiin bild och stilig du är då =D med blus och kavaj =D



Fin present de fick =D

kramar

2010-12-12 21:27:16 http://myflowergirl.blogg.se/
marit

Var jätteroligt att ni kom, fantastiskt vilken fin bild det blev!

2010-12-12 22:43:49
annsoo

vilken oerhört mysig bild! :))

2010-12-13 00:32:33 http://kiingwood.blogg.se/
Päivi Trollek

Så glada o mysiga ni är!

2010-12-13 10:06:50
Anja

Så mysigt... Tusen tack för dina varma kommentarer i min blogg gulliga du. Gillar att kika på dina bilder, de är fulla med inspiration...nu är jag ledig i 4 veckor, tjoho, några fotouppdrag på gång plus att jag vill ut i naturen och fota där med...får se om jag hinner...ramen

Anja

ramen=kramen så klart...

Maria H

Ni gör er bra i sängen! Klar mammorna skall inviga den innan barnen! :-P

2010-12-13 18:13:30



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!