En kreativ lördag

Publicerat 2010-02-20 11:16:32
Vi hade en fantastiskt trevlig kväll igår med god mat och ett trevligt värdpar. Tack för gästfriheten! Jag har sovit gott i natt och belönat mig med att ligga länge kvar i sängen med tidningen och morgonfika på bricka! Mr Buddha försvann tidigt imorse för att åka till Tällberg. Han ska hjälpa till med takläggning i det här ovädret!!?? Jag hoppas verkligen att de har säkerhetsanordningar för att skydda sig.
Idag skall jag fokusera på att måla akryl och sitta och skissa för att locka fram min inspiration. Jag har en tavla som väntat på mig ett bra tag nu och det börja bli dags att göra den färdig. Jag gillar nakenstudier och skall försöka skissa fram några modeller som jag sedan utvecklar på duken. Jag skall även försöka ta lite bra bilder!
Vi ses!
-♥-
-♥-

Blandat // 1 kommentarer




annso

jag skulle verkligen vilja ha en tavla som du har målat lena! :)

2010-02-20 13:03:44 http://kiingwood.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!