En stilla dag

Publicerat 2010-02-13 17:02:50
Sitter i min nya atelje/kontor och labbar med några foton. Jag använder mig av redigeringsprogrammet i Mac:en varför möjligheterna är begränsade. Jag tycker det är ok än så länge. Har inte lyckats sätta mig i Photoshops alla funktioner när jag inte haft riktigt med tid som krävs.
-♥-
-♥-
Den här lördagen kommer att gå i lugnets tecken och vi kommer förmodligen att ägna några timmar framför TV:n. Helt OK tycker jag för det kan kännas ganska bra att vara samlad i en och samma soffa och ägna tid åt en gemensam aktivitet.
Glöm inte bort att det är Alla hjärtans dag i morgon. Har försökt få till en stilleben i form av hjärtan.
-♥-
Lyktan har jag köpt på Lidéns i Säter och glasögonen kommer från H&M
-♥-
Några vikta servetter inför kvällen och helgens tulpanbukett!

Hjärtligt // 4 kommentarer




Maria

Fint skrivbord...

2010-02-13 19:51:24
rebecca

Gud sikken trevlig blogg! :}

2010-02-14 16:57:24 http://tearsoffears.blogg.se/
Barbro

Skrivbordet blev ju jättesnyggt. Hoppas praktiskt också.

Kram

2010-02-14 17:08:38
Amanda

Åh, vad roligt att du köpt lyktan :} hihi. Den är mysig!

2010-02-15 19:58:34 http://ohstlin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!