Friday afternoon

Publicerat 2010-02-19 15:13:29
Nu har vi under två timmar skottat undan snön utanför huset och känner att det börjar bli NOG! För att klara av all snö försöker jag drömma mig bort till en tid då jag ligger under ett citronträd och bara njuter. Det finns inget vackrare än ett träd med gul citroner, eller hur! Dalarna är vackert och har det mesta men det jag saknar är havet. Det är så avslappnande att få sitta på en klippa och bara lyssna.
.
Nu är det dags att sluta drömma och ta tag i helgstädningen och klä mig för en middag ikväll. Det skall bli så skönt att få gå bort och bli ompysslad av goda vänner.
...
Doften av citron
...
Bruset från havet

Foto // 1 kommentarer




Alexandra, KAKHUSET ♥

ååh doften av citon är lovely! ♥

2010-02-19 19:51:35 http://www.kakhusets.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!