Åremössan

Publicerat 2010-01-05 16:37:40
En arbetskamrat till mig introducerade Åremössan för mig för någon vecka sedan och jag föll för den direkt. Garnet innehåller ull och alpacka och känns underbar på huvudet. Nu har jag köpt fyra stycken därför att jag inte kan bestämma mig för vilken färg som är snyggast.
I love !

---


Limegrön                                                          Röd

Cerise                                                          Nougat/ljung


Foto: Lena Rollmar Kårén

Är det någon som är intresserad av att beställa en Åremössa kan ni ta kontakt med:

REIDUN


Pris: 150 kr/st

Inspiration // 3 kommentarer




Johan Sörlin

Den nougatfärgade var fin. Tror dock jag väntar tills nästa år med mössor, har inte hår för mössa just nu!

2010-01-05 17:26:45 http://blogg.johansorlin.se
Lena Rollmar Kårén

Det kanske är dax att lägga in en bild på dig själv!

2010-01-05 17:52:21 http://rollmar.blogg.se/
marit

röstar för nougatfärgad, superfin!

2010-01-07 21:23:22



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!