Dofter berör

Publicerat 2010-01-23 09:30:23
Att dofter berör känner vi nog alla till men att en parfym kan ha en stor betydelse fick jag påminnelse om igår kväll. Mr Buddha, som är en person med starka känslor, berättade att han kände en olustkänsla när han kastade min tomma parfymflaska. Han saknade doften för den är starkt förknippad till mig och att han påverkas av den.


Det kanske är viktigt att vi kommunicerar med varandra om vilka dofter vi berörs av! Ett tips till er som upplever dofter och inte vet vad det är för sort, ställ frågan, "ni doftar gott vad heter doften! Naturligtvis går det bra att kommunicera med sin partner också!
Jag måste naturligtvis beställa doften!




---


Jag som gillar färg och form reflekterade över en flaska för en herrdoft från diesel!

---


Visst är den läcker!

"Diesel only the brave"

---


Ni kanske tycker att mina inlägg pendlar mellan djupa viktiga frågor till flärd men det är så vår vardag ser ut!





Inspiration // 2 kommentarer




JennyBeata

gumman, du doftar alltid fantastiskt!!

och ja, din blogg studsar mellan ämnen, men det är det som gör den sååå mysig!

blogga på

kramen

2010-01-23 14:46:29
Lena

Tack Jenny !

2010-01-24 00:47:12 http://rollmar.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!