Foto

Publicerat 2010-01-27 17:29:34
Under vecka har jag, via Facebook, fått kontakt med gamla skolkamrater från grundskolan i Timrå. Jag har genom åren fungerat en del över vad som hänt alla och hur de lever idag. Trots att vi inte träffats på över 35 år så har det varit enkelt att mötas igen. Några har lyckats väl och andra inte. Det som verkligen värmer mig är en vän som råkat ut för en allvarlig olycka men ändå har en positiv inställning till livet. En annan vän, hamnade under gymnasietiden i ett knarkberoende och har idag kommit igen och arbetar numer som behandlingsassistent. Otroligt starkt! Om du läser det här skall du veta att jag är stolt över dig! Brillan, tack för att du finns. Hoppas att vi kan träffas snart. Nu längtar jag efter att få åka tillbaka till Timrå och möta alla! Vi får se....
Här har jag tagit några bilder på mig själv. Syftet är att få visa lite mer av mig som person och samtidigt försöka få lite variation. När jag tittar tillbaka de senaste veckorna har bloggen dominerats av arrangerade intreriörbilder utan mänsklig närvaro. Har labbat lite med bilderna för att träna mig i ett bildredigeringsprogram.
-♥-
-♥-

Foto // 4 kommentarer




Bella

Härliga bilder på dig Lena :) det vill vi se mer utav.. Många kramar!!

2010-01-27 17:35:29 http://bellablogg.se
Lena

Du har helt rätt! Mer bilder på människor!

2010-01-27 17:58:49 http://rollmar.blogg.se/
Lena

Är det samverkan som kommenterar?

2010-01-27 18:31:20 http://rollmar.blogg.se/
JennyBeata

... hm

anar jag ett försök på "blue steel" eller är det "magnum" kanske??

2010-01-28 15:40:49



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!