Längtar efter en resa

Publicerat 2010-01-16 23:01:34
Nu känner jag för att börja planera för en resa i vår. Jag tror att vardagen blir enklare om vi har något att se fram emot och längta efter. Nyligen var jag till Gran Canaria och den resan kom rätt i tid och var välbehövlig men nästa resa bör vara mer av ett möte med en stad som ligger nära ett hav. Jag tror att Barcelona skulle passa oss bra och att staden har ett varierande utbud som skulle passa både mig och Mr Buddha.
.
Det senaste året har jag besökt Nice, Rhodos, Samos och Gran Canaria och vill med bilderna påminna mig och er om hur skönt det kan vara att få resa och uppleva massor.
.
Rhodos                                          Nice                                            Samos
Gran Canaria                                    Cannes                                       Gran Canaria
Nu är det dags att sätta planerna i verket!

Inspiration // 2 kommentarer




Per H

Vackra bilder.

Kram Per..

2010-01-17 09:28:12
Babbi - Bloggdesigner [Ny design till någon?]

Det var inte lite resor du gjort.. gud så underbart, jag var oxo till Kanarie Öarna förra året :).

2010-01-17 13:49:16 http://babbidesign.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!