Friday afternoon

Publicerat 2010-07-30 18:52:50
Vänner! Nu är det fredag och det känns så härligt att få komma hem till sin vän och känna att man har två härliga lediga dagar framför sig. Vi har delat på en god flaska vin och delat på en pizza :-). Det har regnat en hel del men på eftermiddagen tittade de starka solstrålarna fram och det var så fantastiskt vackert. Efter maten spelade Mr Buddha och jag poker och jag VANN! Jag spöade honom så det visslade om det! Nice!
.
Kebabpizza och ett gott rött vin!
...
Mr Buddha tror att han ska vinna! Hahaha
...
Min hand när jag krossade honom                                           Beviset ser ni här!

Blandat // 3 kommentarer




Helena Kulle

WOW, vilken snygg bild på vinet, som taget ur en mattidning, riktigt snyggt.

Tack snälla för din kommentar hos mej, värmer i hjärtat.

Hoppas du får en fin helg.

/Helena

Johanna - Fotoblogg!

Ser gott & mysigt ut! Snygg bild med vinet och maten. Blev bra med det där röda i bakgrunden.

2010-07-31 00:16:33 http://lionfish.blogg.se/
bella

pelle är söt han. men han har oftast korten på bodet :)

2010-08-02 21:06:36



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!