Konst för hela slanten

Publicerat 2010-07-14 23:31:26
Idag har jag tillsammans med sonen Pelle och hans Marit varit och besökt Marits mamma i Styrsjöbo som ligger strax utanför Leksand. Stället är så underbart med gamla fäbodhus och andra anrika byggnader. Det unika är att deras tomt går 15 m ut i Styrsjön vilket inte kan förekomma i dagsläget.
.
Dagen var fridfull med bad, akrylmålning och mycket annat. Vi alla hade full koncentration i vårt skapande! Tyvärr orkar jag inte redigera alla bilder i kväll så vi får se om det kommer några fler bilder från dagen i morgon.
...
Pelle skapar! Full koncentration
Helen och Pelle jobbar med att laga gräsklipparen!
...
Fantastiskt god mat från grillen! Mumsfilibabba.
...
...
Marit och Pelle vilar sig i skuggan och betraktar sina målningar!
...
Vackra Styrsjöbo i Dalarna
...
Vackra cockiervalpen SIA
...
Det här var vad jag orkade prestera! Det finns massor kvar att göra!

Konst // 1 kommentarer




Maria

Fin! Är det Pers flickvän?

2010-07-15 21:58:43



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!