Äntligen fredag IGEN

Publicerat 2010-06-18 16:56:35
Nu har jag i stort sett varit på resande fot i fyra veckor och det återstår bara en vecka tills jag går på långsemester. Jag känner mig som en påse potatis men jag måste försöka komma igång. I morgon är Buddha och jag bjudna till goda vänner som har en stuga i Mellan Valsa, Dalarna. Jag har lovat att stå för maten varför jag har en del att göra innan jag går och lägger mig. Jag ska laga lite mat som jag kommer att visa i ett senare inlägg.
.
Mr Buddha ja! Han är inte hemma och jag vet inte riktigt vad han tagit vägen. Det som är så märkligt är att har en passion för fotboll och det är en match på TV:n, och han är som bortblåst. Han poppar säkert upp när han börjar bli hungrig.
.
Som sagt, i morgon blir det fest och jag ska försöka blogga i realtid samt att jag ska visa er den mat som jag ska ha med mig! Vi ses snart igen!
...
...
...
Som ni säkert noterat är att det blir massor av fotografier på blommor och blader. Jag kan helt enkelt inte låta bli när vi är inne i den bästa tiden på året.

Foto // 4 kommentarer




annsoo

Det låter oerhört bra! vi tänkte faktiskt sova hos er. antingen från tors till fred eller från fredag till lördag. Men de kanske är bäst om vi sover från tors-fredag?



2010-06-18 17:14:21 http://kiingwood.blogg.se/
Mirre - Fotande Hundtoka

Ohh såå mysigt =D. Den sista bilden gillade jag masor, alla bilderna är fiiina =D



Trevlig helg ni med

krama

2010-06-18 17:21:17 http://myflowergirl.blogg.se/
Johanna - Fotoblogg!

Nää, håller med! Svårt att låta bli att fota härliga blommor & insekter mm. Härliga bilder!

2010-06-18 23:44:48 http://lionfish.blogg.se/
Päivi Trollek

Fortsätt med naturfotandet! Som djur- och naturälskare frossar jag i dina bilder, dom är fantastiskt fina! Längtar att få träffa er.



Kramiz

2010-06-21 17:14:27



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!