Hel och ren

Publicerat 2010-06-23 19:31:44
Nu har jag ägnar några timmar åt att städa vårt lilla hem och det känns riktigt skönt. Jag känner mig liksom hel och ren;-). Jag har ett behov av att storstäda innan jag åker iväg på semester. Tänk er att få komma hem till ett rent hem med en nybäddad säng:-).
.
Jag är glad över att England vann över Slovenien med ett mål i fotbolls VM. Jag känner för England som är en fotbollsnation och som inte tagit sig till final sedan 60 talet. .....men jag vill att Danmark tar hem spelen!
.
Nu är det bara en arbetsdag kvar och sedan semester!
.
♥♥♥
.

Foto // 1 kommentarer




Monika

Kul att få se lite av ditt hem! Vill se meeer! :-)

2010-06-23 20:38:32 http://monnetankar.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!