Hemma igen!

Publicerat 2010-06-17 16:03:03
Nu har det gått tre dagar och det är underbart skönt att få vara hemma igen! Vi har jobbat hårt de senaste dagarna med verksamhetsplanering. Det har varit kanonväder ute men tyvärr har det inte funnits tid till att njuta av solen! Igår kväll hade vi grillafton. Vi hade fantastiskt roligt med dans, mat och god dricka. Herrarna i sällskapet var kreativa genom att köra fram bilen, öppna alla dörrar och vred på full volym på stereon! Det var inte lätt att dansa i gruset men roligt var det. Jag vill tillägga att vi bodde i en anläggning en bit ute i skogen varför, vad jag tror, vi inte störde någon.
.
Nu är det bara att försöka hämta igen sig. Jag kommer att krypa upp i soffan bredvid Mr Buddha och bara mysa.
Borta bra men hemma bäst!
...
...
...

Foto // 1 kommentarer




Lotta

Bilden på nävan är bara sååå ljuvlig

En riktig midsommarbild

Snyggt jobbat...Jag håller med "Borta bra men hemma bäst...

Kramizzz// Lotta




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!