Lysekil/Fiskebäckskil

Publicerat 2010-06-28 09:02:17
Igår åkte vi och besökte min bror Ola och hans fru i Lysekil. Det tog 3 timmar för oss att ta oss de 5 milen från Fjällbacka till Lysekil p.g.a. alla turister. Vädret var inte det bästa men vi var förskonade från regn i vilket fall. När vi kom till Lysekil tog vi färgan till Fiskebäckskil där vi flanerade någon timme. För er som har sett serien Saltön kanske kom ihåg att serien spelades in i Grundsund som är en grannort till Fiskebäckskil.
.
Ola/Vailet bodde så fint till med en härlig utsikt över Gullmarsfjorden och Lysekilcentrum. Vi hade det jättetrevligt och de var mycket gästfria. Nu är vi på väg till Varberg/Falkenberg och vi hoppas på BADVÄDER. Vi kanske hörs igen ikväll!
...

Foto // 3 kommentarer




Vevve

Lysekil väcker minnen, var där ett antal sommrar och vintrar när jag växte upp. Fast det var ute på Ask tror jag ön eller stället hette om jag inte mins fel :)

Underbara foto.

Kram

2010-06-28 13:33:17 http://vevve.com
Mirre - Fotande Hundtoka

Hejsan, vad fiiint och älskar båtstäder =D. Saknar Oskarshamn =D. Förresten jag trycker abra på enter då jag byter rad, vet att du frågar förr =D.



Mycket fina foto =)

kramar

2010-06-28 13:56:11 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Åh, det såg underbart ut! Vilka vackra bilder! Tror nog att ni får/fick badväder, det är ju sommar i hela landet! :-)

2010-06-28 18:09:54 http://monnetankar.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!