Midsommarafton

Publicerat 2010-06-25 21:08:42
Idag har vi haft en härlig midsommarafton tillsammans. Bella, Ann-sofie, Mr Buddha och jag tåg bilen en sväng till Tällberg och därefter till Leksand. Jag hade planerat att vi skulle ta en ficka på en blomsteräng men tyvärr tillät inte vädret det. När vi lämnade Borlänge sken solen och när vi kom till Falun för att hämta flickorna var himlen igenmulen! Det var ganska ok ändå!
.
När vi kom till Leksand åkte vi till Leksands brödfabrik. Nästa vecka ska vi till Skåne för att hälsa på Björn och jag fick en beställning från honom att köpa med mig Leksands surdegsbakade hårdbröd. Av någon anledning äar det svårt att hitta det brödet i vanliga butiker. Märkligt! Det är ett underbart bröd som jag tycker att ni ska testa. Vilket som! När jag står i kassan ser jag att min son, flickvän och hennes mamma är på väg in i fabriken. Det var så kul att få träffa dem alla men särskilt Per.  Per kom till Dalarna  redan igår och vi hade inte möjlighet att träffas men nu fanns han bara där. My little love!
...
Helen, Marit, Pelle, Bella, Mr Buddha och Ann-Sofie
Per och Lejoninnan Marit.                               Marit hugger min son i kinden......;-)
...
Därefter åker vi till Valsan för att träffa barnens farmor Karin. Oj, oj det blev naturligtvis massor av god mat. En supersmarrig smörgåstårta ochdärefter en kaffe och jordgubbstårta. Pust....jag tror att jag är mätt än! Vi hade riktigt trevlig eftermiddag tillsamman och jag tycker det var så skönt att bara få sitta ner och lyssna och samtala med varandra. Vi lever i en stressad värld där vi kanske glömmer bort att bara stanna upp.
...
Ann-Sofie                                       Bella
...
Valsan

Foto // 2 kommentarer




Maria-Thérèse

Glad midsommar!

Men vad då har haft?! Har ni inte midsommar nu också? Det har viiiii! :D

2010-06-25 22:04:28 http://blog.afiori.com
Mirre - Fotande Hundtoka

Ohh vad fiiint och trevligt ni haft det =D. Fin Fiina bilder också =d

kramar

2010-06-26 16:07:06 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!