Varmt ute - kallt inne

Publicerat 2010-06-21 19:43:04
Ännu en måndag med massor av jobb. Det har varit vackert väder ute och på kontoret har ventilationen varit isande. Jag har frusit större delen av dagen och när jag kom ut efter arbetsdagen så kändes det underbart skönt.
.
Dagen har flödat på och det känns riktigt roligt att jobba. Jag har just nu mycket intressanta arbetsuppgifter som verkligen känns utmanande."Stimulans".
.
Jag tycker att det är på tiden att vi får del av lite högsommarvärme. Efter midsommar går jag på huvudsemester i fyra veckor och det ska bli så skönt. Jag längtar verkligen efter att bara få ligga i en solstol och läsa en bra bok, dricka ett glas kallt vitt vin och äta massor med jordgubbar. Jag hoppas verkligen att jag får massor med lugn och ro!
.
I morgon ska jag till Gävle, över dagen, för att lämna mitt bidrag i ett projekt men innan tåget går tillbaks till Dalarna hoppas jag hinna med att köpa mig en ny bikini. Inget roligt uppdrag men behövligt.
...

Foto // 1 kommentarer




annsoo

tack lena! :))

2010-06-21 19:52:52 http://kiingwood.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!