En kväll i Sundsvall

Publicerat 2010-03-27 09:04:55
Igår kväll träffade jag två av mina bröder och deras fruar när vi besökte Sundsvall, min barndomsstad. Vi hade så trevligt men natten blev lång och jag känner mig lite tung i kolan idag. Mr Buddha ligger här bredvid mig.......jo, han lever...hahaha. Som sagt, vi åt och drack gott och dialogen var både hög och låg.
.
Nu är det dags förbereda sig för att besöka några av mina barndomsvänner i Timrå och det ska bli så jädrans kul!
.
Vi ses!
...
Min bror Inge
Brorsan Leif och hans fru Birgit
Inges fru Ingegerd

Blandat // 3 kommentarer




Mirre

Ohh fina kort, oj vad ni reser =D, hur hinner ni med det hehe. Vi åker till min hemstad oskarshamn på torsdag =).



vad underbart att träffa sin familj, så förstår att du ville åka dit. har varit i Sundsvall en gång =D

Kram

2010-03-27 11:15:29 http://myflowergirl.blogg.se/
annso

vad trevligt ni ser ut att ha :)

Blir pappa ännu mera pratig efter ett par glas? eller är han lika pratig nykter som berusad? (A) hihi

2010-03-27 11:20:24 http://kiingwood.blogg.se/
Marie Dale

Hejsan Lena, mamma tipsade mig om din blogg o det var kul att läsa o se alla dina fantastiska foton. Ska bli roligt när mamma o Inge kommer ner till Karlskrona i juni när Rebecca tar studenten. Ha det så bra o Glad Påsk.

2010-04-02 10:42:03



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!