Gravöl

Publicerat 2010-03-31 21:13:08
Idag har jag arbetat min sista dag inom Banverket och fr.o.m. i morgon 1 april kommer vi att övergå till det Nya Trafikverket. Till eftermiddagsfikat fick vi specialbeställda tårtor och vi hade trevligt. Jag sprang runt och fotograferade mina kollegor som helst inte ville vara med på bild. Men, men...........
.
Senare mot kvällningen var vi några som gick till Brooken Dreams för att ta oss ett par gravöl. Trevligt, trevligt!
...
...
Reidun gjorde vad hon kunde för att få vara med på bild!

Hjärtligt // 3 kommentarer




Mirre

Ohh kul med nytt jobb =D. Samt gottit med tårta, mumms. Javisst visst gillar Bellman det =D. Men han ser alltid lite sorgsen ut, haha.



kram

2010-03-31 22:13:17 http://myflowergirl.blogg.se/
{Mirre} Fotande hundälskare

Haha jajjamän visst kan man det, fniss. Är du med på ngn bild förresten?

kram

2010-04-01 12:08:56 http://myflowergirl.blogg.se/
Birgit

GLAD PÅSK PÅ ER OCKSÅ!

Här har vi börjat att "slappa" lite inför helgen, Leif med en öl och jag campari, det blir en del besök av våra "hjärtan" i helgen , fem av dom får vi träffa och då gäller det vita alternativet. Du känner ju din bror. Må så gott och puss på Er båda.



2010-04-01 14:07:45



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!