Klåda

Publicerat 2010-03-21 10:52:32
Igår tänkte jag att jag skulle göra en god och nyttig drink och hittade ett recept på bloggen Kakhusets.se. Den såg underbart fräsch och inbjudande. Den innehöll 3 kiwifrukter, 1 apelsin och massor av is. Den smakade faktiskt underbart.
.
Efter någon timme började det klia över hela kroppen och särskilt i ansiktet. Jag fick gå och lägga mig redan vid åtta för att slippa ha kläder på mig. Jag kan meddela att det fortfarande kliar och jag beter mig som vår björnkomis från Djungelboken, hihi. Jag hoppas verkligen inte att allergireaktionen utvecklat en allergi som gör att jag inte tål andra matprodukter. Vi får se!
---

Blandat // 1 kommentarer




Mirre

Ohhh gahh, klåda som är så hemskt att ha. Hoppas att det försvinner

kram

2010-03-21 16:11:44 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!