Slutspel

Publicerat 2010-03-14 10:07:23
Nu har vi gått till slutspel och det var rafflande in i det sista. Någonstans kan jag tycka lite synd om Luleå men det är det här som gör idrotten så fascinerande och rafflande. Så snart det nya spelprogrammet offentliggörs kommer vi att åka till Timrå för att titta. Det handlar inte bara om att Timrå i år går till slutspel utan det är massor av minnen från ungdomen som kommer upp. Under mina tonår var det ishockeyn som gällde och jag missade inte en match. På den tiden var det Lill-Strimma, Tåget Söderberg och Bulla Berggren som var stjärnorna både på planen och i nöjeslivet. Det var tider det! Vidare ska det bli kul att få träffa några av mina gamla barndomsvänner som jag nyligen hittat igen på facebook.
---

Sport // 1 kommentarer




Mirre

Ohh spännande =D



kram

2010-03-14 15:52:27 http://[email protected]



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!