Eftermiddag med sport på agendan

Publicerat 2010-03-20 12:45:08
Idag har jag gjort en hårimpackning och ansiktsmask. Superskönt men jag såg för....... ut! Tyvärr får ni inte äran att se mig i den utstyrsel därför att jag vill visa mig själv lite självrespekt. Numer är jag halvfet, blek och gammal men ganska charmig ändå men som ni förstår måste det finns gränser även för mig. Hur som haver så mår jag ganska bra ändå.
.
Idag är det hockey på tv igen och Mr Buddha och jag kommer naturligtvis att vara placerade framför burken. Jag har gjort egentillverkad hamburgare med chevreröra till. Mumsfillibabba!
---
Receptet finns på www.recept.nu med sökord "Lammfärsbiffar med chevréost". Jag använde mig av vanlig köttfärs. Hela rätten doftade medelhav och vi satt bara och njöt av maten.

Foto // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!