Lång ledighet

Publicerat 2010-05-12 17:41:17
Nu går jag in i en fyra dagars ledighet och har bestämt mig för att bara vara. Just nu sitter jag tillsammans med Mr Buddha med ett glas vin och en bra film på skärmen. Klockan är bara 17.30 men det gör ingenting. Vidare är jag diskussionssugen och jag märker på Buddha att han börjar känna sig stressad. Hahahah.... Jag har bestämt mig för att ta upp både små och stora världsfrågor. Kanske skickar jag in ett provokativt påstående som gör att jag får igång dialogen. Hahahah..... vi får se! ;-)
.
En skruv och mutter!

Foto // 2 kommentarer




Louise Alexandersson

Åååå så läcker!



Nä låg faktiskt inte på marken...höll ner kameran när jag satt på knä och brände av en 10-20 bilder :)

Det var här hemma på Råå, i en liten skogsdunge.



kram

2010-05-13 08:57:28 http://www.louisealexandersson.se
Reidun

Lena - Du inspirerar på många sätt och vis!!

2010-05-13 10:48:46



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!