Nu är vi på väg ......

Publicerat 2010-05-18 20:58:03
...... mot södern. Eftermiddagen har varit fulltecknad. Har ägnat tid åt att packa resväskan och städa undan det sista. Både Mr Buddha och jag har känt oss superstressade och trötta och jag hoppas att vi kommer i fas inom någon dag. Vi övernattar i Uppsala och åker vidare mot Arlanda vid 04.45 i morgon.
.
Som ni vet brukar jag inte visa mig på bild på min egen blogg men jag tyckte att det skulle vara kul i det här sammanhanget. Jag ser ut som en superturist som bör satsa på en "DNA bantning".
.

Blandat // 2 kommentarer




Mirre

Du är ju redan brun minsann =D. Uscch sådana där bantningar eller piller osv är jag skeptisk emot



Ha nu en underbar semester

Kramkram

2010-05-18 23:15:56 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Verkar som att du ska på en härlig resa! Ha det gott! Kul bild, haha! :-)

2010-05-21 10:44:08 http://monnetankar.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!