Förändringar i mitt liv

Publicerat 2010-11-14 17:24:43
Jag har under ett år bloggat dagligen och jag tycker att det har varit ganska kul. Min kreativitet har satts på prov och varje dag har varit en utmaning. Mina bilder har jag försökt använda för att förstärka min känsla och jag känner att jag har mycket kvar att lära.
.
Just nu är jag inne i en tung period och det kanske ni har tolkat genom mina inlägg. Jag har inte förmågan att fokusera på det positiva och jag orkar helt enkelt inte att ta fram kameran och se allt vackert. Mr Buddha har gjort ett annat val och jag förbereder mig för ett nytt liv och det tar lite kraft.
.
Jag är känd för att vara en kämpe och jag hoppas att krafterna kommer tillbaks till nästa helg. Jag har två konstutställningar att förbereda samt att jag har ett paket med ett kamerastativ att testa och lite andra tillbehör att läsa in mig på. Jag måste komma igång med nya fräscha bilder för många, som jag lagt in den senaste veckan, är gammal skåpmat med flera år på nacken. Pust, just nu känns det som en lång uppförsbacke.
.
Jag kommer snart igen med att beskriva min vardag på mitt sätt.

Foto // 5 kommentarer




Mirre

Jag har ju vetat, men tycker att du har lämnat det ute mycket bra och du har inte visat det "för" mycket



Klart vi har överseende med det och vi ser fram emot att följa dina blogginlägg vad du än skriver om och hur du mår.



jag gillar din blogg i alla fall även om det är lite down nu



BAMEKRAAAAAAAAAAAAM

2010-11-14 18:24:19 http://myflowergirl.blogg.se/
Mirre

Tycker ju om dig och din blogg och vill att du ska må bra

kramar

2010-11-14 18:32:00 http://myflowergirl.blogg.se/
Helena Kulle

Gillar dej precis som du är!

Jag VET vad du känner och går igenom, man tror aldrig det ska ta slut. Jag är ftf där, men kommit en bit på vägen. Det värsta är att livet väntar inte på en, det bara åker vidare..sådär utan att ta hänsyn. Förjävligt tycker jag.

Du vet vart jag finns om du behöver prata eller bara få ur dej saker..

BAMSEKRAM min cybervän..

Monika

Men, fy, vad tråkigt! Förstår verkligen att du mår dåligt. Ha inte dåligt samvete för att du inte orkar med bloggen på samma sätt, ditt "riktiga" liv går väl före för sjutton! Var rädd om dig och unna dig fina stunder när du kan. Kramar

2010-11-15 13:36:28 http://monnetankar.blogspot.com
Johanna - Fotoblogg!

Ta verkligen den tid du behöver och känn inte att bloggen stressar! Väldigt tråkigt med så stora omställningar, och det tar ju tid att komma vidare, men till slut är man sig själv igen och mår bra. :)



Men jag tycker inte att det är dåligt med gamla bilder, de är ju lika vackra som nya.

Stora kramar!

2010-11-16 22:09:20 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!