Äntligen

Publicerat 2010-10-22 17:24:20
Fredag igen och det ska bli så underbart skönt med lite vila. Den här veckan har varit otroligt intensiv men ändå stimulerande. Förkylningen håller i sig och jag är lite rädd för att den ska sätta sig i mina bihålor. Har helt enkelt inte tid att var hängig längre. En riktigt belönande helg tror jag kommer att lösa allt.
.
Inga smärtor i kroppen sedan fadäsen igår. Det är åtminstone inget som jag bryr mig om men man vet aldrig vad som kan dyka upp framgent. Jag berättade inte om mitt försök att få upp duschdraperistången igår. Allt gick åt he...e och jag blev på lagom bra humör. Jag lyckades inte men min kära granne kommer i kväll och hjälper mig. Nice Anders!!!!
.
OK, vad ska jag belönat mig med den här helgen? Jo en vacker blombukett, ostkrokar, goda doftande ostar med lite kex och druvor. Sist men inte minst massor av goda viner.
...
Liljor - Nice!
...
Torra, onyttiga ostbågar men underbart onyttigt gott!
...


Vedré 07 - Bodegas Carchelo
...
Första gången jag köpte det här vinet gick jag helt på designen. Gilla den svarta och vita utformning men kan tillägga att det är underbart fylligt och smakrikt. Helt i min smak ;-))))))

Foto // 2 kommentarer




Mirre

Mysigt ni ska ha det =D

kramar

2010-10-22 19:48:00 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Ha en skön helg, trots förkylningen! Kram på´re!

2010-10-23 14:12:08 http://monnetankar.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!