Mår mycket bättre!

Publicerat 2010-10-26 12:38:49
Hjälpen jag fick från Mr Doktor gjorde susen och en lång natts skön sömn satte pricken över i:et. Jag mår sagolikt bra men ska försöka ta det riktigt lugnt och vila även idag och planerar att gå till jobbet i morgon. Jag vaknade kl. 09.00 och hade då sovit i ca 10 timmar och det är ovanligt för att vara mig. Värken i öronen har släppt och spänningen i halsen likaså. När jag gick och la mig var halsen inte alls bra och fick lov att ta några tabletter för att över huvud taget kunna slappna av och slippa smärtan.
...
...
Många fotobloggare har förmågan att presentera sin frukost på ett mycket vackert och hälsosamt sätt. Så här er min frukost ut. Kaviarmacka och en kopp kaffe. Av någon anledning är jag alltid noga med ränderna hahaha;-))))

Blandat // 4 kommentarer




Anna

tack så mycket och detsamma...Dina bilder är otroligt bra. Kramen. Anna

Helena Kulle

Vad skönt att höra att du är pigg igen.

KRAM

/Helena

Mirre - En fotograferande hundtoka

Skönt att höra att du är på bena igen, så gött med kaviar =D

kramar



Nikonmuggen också ser jag =)

2010-10-26 22:20:18 http://[email protected]
Johanna - Fotoblogg!

Skön bild! Kul med ränderna på mackan också. :) Både som motiv och som liten berättelse. Hi hi!

Kram!

2010-10-27 22:00:24 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!