Softa

Publicerat 2010-10-16 09:36:15
Efter den goda och trevliga middagen igår kväll parkerade vi framför TV och tittade på IDOL. Jag tycker det är riktigt trevligt att få avsluta veckan med IDOL och jag tycker att programmets standard är mycket hög i år. Det ska bli spännande att se vem svenska folket kommer att välja. Det som är viktigt att komma ihåg är att tävlingen inte går ut på att välja ut den bästa artisten utan välja den artist som kan fängsla och fungera kommersiellt. De bästa brukar få framgång utan vinst i IDOL. Vilket fall så tycker jag att programmet är underhållande och att det skapar utrymme för okända att visa upp sig.
.
Nu ska jag fatta förkärlek för mitt hem och sedan ska jag ta mig en lång härlig promenad.
...
Det  här är inte den bästa bilden jag plåtat men jag hoppas att den skapar stämning.

Blandat // 3 kommentarer




Maria

En fin stämningsbild tycker jag!

Kram Maria

2010-10-17 11:53:27 http://mariabelgien.blogspot.com
Päivi Trollek

Underbar stämning i bilden, vill bara mysa!

2010-10-18 14:57:40
Johanna - Fotoblogg!

Härlig och mysig bild! I såna här bilder gör det inget med brus tycker jag. Hjälper mer till med mysfaktorn faktiskt. :)

2010-10-20 21:52:01 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!