Höst

Publicerat 2010-09-10 17:00:43
Nu har hösten kommit och jag kan tycka att den är rätt så skön. Luften är frisk och färgerna börjar bli fantastiska. Jag är inte någon vän av vinter men ska försöka se möjligheterna med den årstiden också. I morgon ska jag försöka hitta några underbara motiv att fotografera. Enligt planerna ska jag och min vän Anna-Kari åka till Västerås och shoppa, äta och bara vara. Det ska bli så roligt! Det är så länge sedan vi har träffats och jag är ganska säker på att vi har en hel del att prata om :-)
.
Mr Buddha har åkt till Långshyttan tillsammans med Leksands IF. De har en match mot Brynäs och jag tror att det kommer att bli en riktig utmaning. Själv ska jag bara mysa i soffan och titta på TV. Jag tycker faktiskt att det kan vara avkopplande!

Blandat // 1 kommentarer




Len@

Visst är det skönt med fredagskväll, mys i soffan... Trevlig Helg ;)

2010-09-10 17:52:10 http://Lenasfotoram.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!