Wallpaper & Sushi

Publicerat 2010-09-13 18:25:50
På vägen hem från jobbet slank jag in på färgaffären för att leta efter en fondtapet. Min fondvägg i vardagsrummet har jag målat i svart men jag tycker att det blev lite väl mörkt i rummet. Under den lilla stunden jag var där fastnade jag inte för något speciellt.
.
Mr Buddha var så gullig och bjöd mig på middag på restaurang Sushi. Vi tog oss en promenad och passade på att gå in i en klädbutik för att köpa något snygg till honom. Vad ser jag! En tapet som jag bara ville ha, en Sandberg! Ibland faller allt bara på plats.
...
Love
...
Sedan fick jag en underbar middag med många härliga sushi!

Blandat // 5 kommentarer




Maria-Thérèse

Men duu... Ska du inte göra en egen fondtapet då, du som vill ha en? Med något av dina fotografier?

Bok postad!

Ursäkta att adressen ser helt sjuk ut, hade frankerat och gjort i ordning allt innan jag skrev adressen och den blev av bara farten amerikansk med postnumret sist :-S Töntigt! Men den ska nog komma fram ändå eftersom jag skrev postnumret två gånger. Dubbeltöntigt!

2010-09-13 19:26:15 http://www.afiori.com
Halloj världen! /Inger

Kul tapet med randen som håller på att trilla av! Fin bild på sushi även om jag inte gillar att äta sånt så du får behålla den! :)

Mirre fotande hundtoka

vad söt MR Buddha var och bjöd på mat =D. Ohh riktigt snygg tapet =D

kramar

2010-09-13 23:12:51 http://myflowergirl.blogg.se/
Päivi Trollek

Älskar tapeten!

2010-09-14 10:05:38
Johanna - Fotoblogg!

Perfekt att hitta sin tapet bara sådär! :)



Och det ser gott ut med sushi. Mums!

2010-09-15 08:58:54 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!