Dunkla rum

Publicerat 2011-04-29 17:44:19

Film/musik // 5 kommentarer




annsoo

Tack lena! Trevlig valborg själv. Självklart har jag lust att göra dig sällskap. du menar på lördag va?

2011-04-29 18:13:55 http://kiingwood.blogg.se/
annsoo

det gör jag mer än gärna. vilken tid då? eller går det bra när som helst?

2011-04-29 18:26:24 http://kiingwood.blogg.se/
Anna

ja, ska bli så skoj. Börjar på känna mig liiite nervös haha...ha det så kul på fotorundan imorgon bitti vännen. Se you tomorrow. Kram

Anna

haha. Sådan är jag, blir alltid lite nervös när jag ska träffa nya människor, fast jag har inte några problem med att knyta nya kontakter. Jobb? Så gullig du är! men jag lär dig mycket gärna utan att du behöver fixa något åt mig "mammsen" haha, Krams

Anna

Ditt unga sinnet lyser igenom ditt ansikte och ögon. Det är det man ser i dig, bara du ser dina rynkor och de gör dig vacker de med. Värmen och vänligheten samt de busiga i dig bara strålar om dig. ha en riktigt bra dag. Hoppas du är piggare i dag. Krams




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!