Lakritsfredag

Publicerat 2011-04-15 18:15:33
Bottenskrap
.
Fredag igen och det ska bli skönt med några lediga dagar. Mitt lilla ägg är välfyllt och jag ska försöka fokusera på att lätta på trycket och bara njuta av nuet. Det enda som hjälper är en timmes yoga.
.
Jag blev så vansinnigt sugen på lakrits i eftermiddag så jag tog en särskild tur till Ica för att fylla, en allt för stor, godispåse med de svarta tingen. Man kan nästa tro att jag är gravid men då måste det handla om en jungfrufödsel, hahaha.....Det har gått 15 år sedan hela den processen slutade att fungera men ni drog säkert andra slutsatser ;-). Jag är lite fundersam över hur min mage kommer att reagera efter alla smakprov. Vi får hålla tummarna för att det kommer att gå bra.
.
Ikväll kommer jag kasta mig över min skivsamling och plocka fram några sköna plattor och därefter sätta mig i soffan och bara digga.
.
Vänner, ha nu en riktig skön kväll så kanske vi hörs i morgon!
.
KRAM

Foto // 2 kommentarer




Anna

Fredagsmys och lördagsgott unnar jag mig utan dåligt samvete efter en hel arbetsvecka...mmm... ha en trevlig kväll du själv och hoppas din mage låter dig njuta av godiset. Kramsen

Monika

Önskar dig en skön kväll också. Något jag älskar är att sitta och bara lyssna på bra musik, det är själavård! :-) Kram

2011-04-15 22:22:39 http://monnetankar.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!