En helg i Norrtälje

Publicerat 2011-08-01 19:52:13
Som jag nämnde i tidigare inlägg så besökte jag mina goda vänner Håkan och Päivi i Norrtälje. Det var trevligt som vanligt och vi åt god mat och roade oss. När jag kom blev jag bjuden på en underbar pastarätt. Hon hade kokat pastasnäckor och blandat dem i Ceasarsalladdressing och toppat med sallad och kokt lax. Underbart gott. Testa ska ni få se. Vidare var vi på ett besök på en otroligt häftig motorbåt i mångmillionklassen. Inga skor på den inte. Det var festival i stan och vi vandrade runt i stan och stannade till på en restaruang där vi åt god mat och drack underbar god rosévin. Livskvalité.
.
Tyvärr kan jag bara visa några få bilder från resan därför att jag helt enkelt inte får till mina bilder. Antingen är det fel på kameran eller mig. Det är nog användare som har brister men ikväll ska jag lägga mig och läsa igenom instruktionsboken.
...
Konstutställning i Norrtäljeån
...
Vackra paret Håkan och Päivi
PS. Päivi har varit cirkusartist. Har arbetat i en trapets vid en cirkus i USA. Det ni!

Vänskap // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!