En mysig kväll!

Publicerat 2011-08-26 22:28:30
Idag har det varit tryckande värmen och luften har varit tung och kladdig. När jag lämnat mitt kontor under eftermiddagen kändes det riktigt obehagligt att komma ut för min hjärna var inte inställd på sommarvärme. När jag kom hem fick jag lägga mig en stund på soffan för att återhämta mig.
.
Ikväll har Pia med barn varit här och vi har ätit köppizza och en god sallad till. Vi har suttit några timmar på altanen och njutit av en god efterrätt och druckigt ett gott vin. Det är fredag och livet är bara så där perfekt som det bara kan bli.
.
Nu sitter jag är i mina röda soffa och bloggar och tycker att allt känns bra. Det är bara fredag och jag har två underbara helgdagar kvar innan det är dax att börja arbeta igen. Imorgon ska det bli varm och jag har bestämt mig för att sitta i en solstol och bara vara. Vi får se om jag har orken att åka ut till skogen och plocka svamp men vädret får avgöra. Nu vill jag önska er alla en riktigt god natt och vi kanske ses imorgon igen. Puss och Kram
...
Pia tillsammans med två av sina underbara barn!
...
Mitt kuvörs....alltså min lilla inglasade altan när den är som bäst!
...
Jag kunde inte låta bli att ta några interiörbilder från mitt hem därför att jag vill förmedla min känsla av just den här kvällen.

Vänskap // 5 kommentarer




Anonym

vilken fin matta du har! är det ett par som pussas?! jättekul!

2011-08-27 07:06:11
Johanna - Fotoblogg!

Åh så mysigt du har hemma. Jättefina bilder! Blir verkligen sugen på att mysa med levande ljus. :D

Hoppas allt e bra med dig. Kram!

2011-08-27 11:13:07 http://lionfish.blogg.se/
♡ Mirre - En fotograferande hundtoka

vackert du har det hemma =D

2011-08-27 15:42:48 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Åh, vad mysigt du bor! Jättefint! Kul att du tagit bilderna till den där kaffebön-reklamen. Jag har inte sett den, men det beror nog på att jag inte bor där du bor. :-) Ha det gott!

2011-08-30 15:56:11 http://monnetankar.blogspot.com
Peters bildmagiPeters bildmagi

Jösses, vad du ser ut att ha det mysigt.

Där skulle jag kunna tänka mig att bo.......

2011-08-30 17:19:04 http://petersbildmagi.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!