Tyst och ensamt

Publicerat 2011-08-16 21:09:27
Nu har dörren stängts efter min kära vän Kerstin som just nu sitter på tåget hem till Kiruna. Vi får verkligen hoppas att vi kommer att träffas snart igen.
.
Imorgon kl. 06.00 går mitt tåg mot Stockholm för två dagars jobb. Jag kommer att bo på ett hotell på Södermalm och jag hoppas verkligen på bra väder. Under en längre tid har jag bara använt kameran för att dokumentera och inte haft tid eller inspiration för konstfoton eller motsvarande. Jag längtar riktigt efter att få vara lite kreativ. Jag ska försöka fånga Södermalm utifrån mitt perspektiv. Vi får se vad det blir för något.
...
.
En glasmobil som jag fått som gåva av Kerstin!
Glaskonst från Kiruna

Blandat // 2 kommentarer




LissenTo

Ser läcker ut med sin gröna mättade färg.



Ha det mysigt i Stockholm :-)

2011-08-17 07:17:58 http://lissento.blogg.
Annelie

Jag undrade just vad det var! Vilken underbar färg, jag gillar grönt.

Jo nog blir det tyst när vännerna åker, tomt och innehållslöst. Det tar ett litet tag innan man kommer in i gängorna igen. I alla fall när man haft trevligt! Hihihihi.....

2011-08-17 07:55:18 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!