JULAFTON 2011

Publicerat 2011-12-24 11:52:06
...
Det här är en dag som både är känslosamt och fridfull. Jag skänker en tanke till alla som inte har det så lätt en sådan här dag. Ensamheten kan vara svårare än vad många av oss kan tro.
.
Hittills idag har jag bara gråtit men inte av sorg utan glädje. När fan blir gammal blir han religiös. Det började med att sonen kom in i köket och stod bara där och tittade på mig. Åh, jag kände bara kärlek och tårarna började rinna. Efter det gjorde jag ett besök på ICA. Där kom grannen Jimmy och när jag fick en stor kram av honom kom naturligtvis tårarna.
.
Jag kunde inte låta bli att lägga in en bild på mina söner. Fullt fokus på datorskärmarna!
...

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Haha jag funderade på vad de kollade på, skratt. Så fina bilder



kraaaam

2011-12-24 19:45:03 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!