En skön dag

Publicerat 2011-02-19 20:06:51
...
Idag har jag bara strosat omkring, städat, tittat på skidtävlingar på TV och målat litegrann. Jag känner att jag börja få läget under kontroll inför morgondagen.
.
Nu ikväll dök helt plötsligt grannarna Anna-Carin och Jimmy upp och ville titta på travet för deras TV hade gått sönder. Vi hade så otroligt trevligt tillsammans.  Jag kommer verkligen att sakna dem! Puss och Kram på er!
.
Nu ska jag ladda för Gaygalan!

Blandat // 2 kommentarer




Mirre

Hur gick det med husvisningen? Kul med spontanbesök =D

2011-02-20 20:44:30 http://myflowergirl.blogg.se/
LEIF

Hej Lena! Har försökt ringa Dig men har inte aktuellt mobilnummer. SMS:a det till mig så ringer jag. Kram.

2011-02-21 18:55:56



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!