Vurpa

Publicerat 2011-02-16 16:00:00
Min arbetsplats består av ett större antal huskroppar och för att ta sig till restaurangen måste jag gå via en kulvert på ca 500 m. Golvet är av betong med en plastmatta. På väg tillbaks från restaurangen till mitt kontor halkade jag och föll med min fulla uppenbarelse platt på magen. Glasögonen flög två meter framför mig och likaså matlådorna. Jag låg som en padda på golvet samtidigt som jag hörde en röst säga "hur gick det?". Knäskålarna värkte men jag tog mig sakterliga upp på fötterna.

Som tur var hade jag förseglat maten väl i en plastfolie men allt låg som i en röra i asken. Så här kan det gå när man försöker vara fin. Jag hade dagen till ära tagit på mig mina snörkängor med hög klack och de passade inte så bra för det hala, hårda underlaget.

Ja, ja, jag är klumpig!

Tyvärr har jag ingen bild på bravden!
Blandat // 3 kommentarer




Mirre

Men ajaj hur är det nu med kroppen och knäna=/, höll glasögonen, stackare, det lät väldigt ont =(



Ja jätteskoj, känns som en bra invenstering innför våren =D, jihiooo



kramar

2011-02-16 18:35:23 http://myflowergirl.blogg.se/
annsoo

usch, va rädd om dig lena! KRAM

2011-02-17 01:46:44 http://kiingwood.blogg.se/
Johanna - Fotoblogg!

Aj aj! Hoppas du inte gjorde dig illa.



Nu i vintras så var det så halt ute att jag en dag gled ur bilen och la mig raklång utanför! Dock så slog jag mig inte som tur var. Men jag och syrran skrattade så vi grät! Jag hade ena benet kvar inne i bilen dessutom. :D



Kram!

2011-02-17 10:53:18 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!