Ljuset

Publicerat 2011-01-28 18:35:12
...
Nu är det fredag och jag sitter här framför tv i min ensamhet. Jag funderade ett tag på om det var bra eller dåligt men jag tycker nog att jag har det ganska så bra. Visst, skulle det vara härligt med lite sällskap men jag tror ändå att det viktigaste i livet är att vara trygg i sig själv och det tycker jag att jag är just nu.
.
I morgon ska jag ägna all min tid till kreativa aktiviteter och jag hoppas verkligen att det kommer att funka. Varje lördag brukar de ha Kroki på Wasabryggeriet i Borlänge. Man betalar 50 kr för två timmar och jag ska försöka ta mig dit och ägna några timmar åt att skissa. Vidare har jag lust att fotografera inför kommande utmaningar i tema 52. En mycket spännande utmaning som verkligen kommer att sätta mig och min kamera på prov. Gud min skapare, lova att det är sol i morgon för temat är "ljus" och jag är så sugen på att testa ljuset.
.

Foto // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!