Meditation

Publicerat 2011-01-20 19:28:26
...
Jag kröp ned i ett varm bad med ett tänt stearinljus som enda ljuspunkt i rummet. Jag satte mina fingertoppar försiktigt mot varandra och stängde mina ögon. Jag somnade sakta in i en lätt dvala och det var underbart skönt. Jag vaknade till av att två av min fingrar gled ur sitt läge och hamnade i ett knäpp läge. Den lilla stunden jag satt i det varma badet kom jag till insikt om något som jag funderat på under en längre tid. Förklaringen bara satt där och det kändes verkligen befriande.
.
Nu från lugn harmoni till hårdare tag. Sverige-Polen i handbolls-VM.

Foto // 1 kommentarer




Mirre

Ohh vad skönt det låter, så gärna jag hade velat ha badkar =D

kramar



Så fint me färgglada blommor

2011-01-20 19:31:51 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!