Ny design

Publicerat 2011-01-26 13:42:18
Jag ha beställt en ny design av min blogg hos Amanda och så snart den är klar kommer jag att återuppta mitt dagliga bloggande. Det kommer att hända när som helst! Vi ses!

Blandat // 3 kommentarer




Mirre

hejsan vad roligt, tror att du är före mig i kön =D, så snart är det min tur också då =D



kramar, har hon sagt till dig då hon tror den ska vara klar?

2011-01-26 13:51:44 http://myflowergirl.blogg.se/
Anonym

Hej Lena



Jag tycker din blogg är snygg och trevlig att läsa, brukar titta in då och då. Alltid kul att läsa det du skriver och se dina vackra foton. Är förtjust i dina foton på detaljer.



Ha det bra// Lena Lindefelt

2011-01-26 17:57:53
Helena Kulle

Vad spännande, ser fram emot att få se den :)

Ska snart fixa klart min med :)

KRAM

/Helena




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!