Vacker vinterdag

Publicerat 2011-01-20 16:55:37
Idag har det varit ett underbart väder här i Dalarna men kanske lite väl kallt. Jag har varit ute i DalaStorsund vid sjön Runn, som ligger mellan Borlänge och Falun. DalaStorsund är en enklare konferensanläggning som Trafikverket förvaltar men stället ligger i en vacker miljö. När jag lämnade konferensrummet vid eftermiddagsfika blev jag bara hänförd när jag såg hur vacker solen lyste över sjön och den vita snön lyste så vacker. Ett tips till er alla: Ha alltid en kamera med er vart ni än går! Bilderna är tagna med min lilla Samsung kamera!
.
Jag känner och kände mig väldigt lycklig!
...

Foto // 2 kommentarer




Mirre

Ohh så vackert väder det varit idag och det ser man på dina foton också hur vackert det var =D



Du fångade känslan

kramar

2011-01-20 19:32:43 http://myflowergirl.blogg.se/
Maria H

Vackra bilder en dag på Dala Storsund... :-)

2011-01-21 16:22:44



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!