Gode gud!

Publicerat 2011-07-03 09:19:16
...
Den här bilden är tagen vid ett gardenparty hemmas hos Petra och Mats. Vi blev bjudna på massor av godsaker men den potatissallad de serverade slog "Knock out" på mig. Den bestod av kokt färskpotatis och med massor av goda grönsaker. Pricken över I:et var dressingen som bestod av Västerbottensost och kycklingbuljong....ahhhhh.....Tyvärr blev det inga bilder på maten därför jag tappade kontrollen över min kamera.
.
På tal om kamera och bilden här ovan! VAD tänkte fotografen på! Varken Petra eller jag ser kloka ut men det verkar åtminstone som att Petra hade något viktigt att säga och jag lyssnade idogt. Helt klart borde en av oss ha kammat håret...hahaha

Vänskap // 3 kommentarer




Annelie Esséusa

Hahahahaha, är du säker på att det var salladen som slog knockout på dig?

Som sagt, skönt med folk som bjuder på sig själva, och hårt är inget fel på alls. Det SKA va bus i håret, speciellt på dig! Du ÄR ju busig!

2011-07-03 10:11:26 http://esseus.se
Monika

Hihi, ser ut som att det har blåst lite. Nä, inget frieri, men det är okej. Det kommer! Vi hade en så bra helg att det räcker- för tillfället. ;-) Ska läsa om din Turkietresa, men nu ska jag återgå till Metallica. Härligt med sommarkonserter!

2011-07-03 21:58:47 http://monnetankar.blogspot.com
Ester

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 08:44:40 http://gravidforsakring.net



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!