Nu lyser solen!

Publicerat 2011-07-18 21:09:09
...
Nu har solen tittat fram och det känns bra. Trots att det kan kännas skönt med lite regn emellanåt så får det inte bli allt för många timmar. Kvällen har jag ägnat åt att rensa i mitt kök och det är också befriande. Det är så mycket som jag gömmer undan lite här och var för det kan vara bra att ha. Nu har allt det där fått sin egen plats och jag hoppas för guds skull att jag hittar igen dem när de behövs. Förresten, det går att köpa nytt....??!!!.....
.
Nu är det bestämt att jag ska besöka några goda vänner i Norrtälje i slutet av månaden. Det ska vara en musikfestival i Norrtälje just den helgen och det ser jag fram emot. Päivi och Håkan är ett underbart värdpar som bjuder på en underbar hemmamiljö och god mat. Centrala Norrtälje är heller inte fy skam på sommaren. Vi får se om jag kan överraska dem med något spännande. We will see!
.
Nu är det Johan Falk som gäller. Är lite svag för deckare och spänning. Jag har själv varit i branschen varför det kan blir en lite nostalgitripp.

Foto // 2 kommentarer




Marie

Förstår att sådana filmer lockar dig att kika på som jobbat med det =D. Jag brukar också rensa hemma då det är dåligt väder, det behövs ju det med =D



kramar

2011-07-18 22:14:09 http://myflowergirl.blogg.se/
Johanna - Fotoblogg!

Mycket vacker bild! Så fint med alla röda smaskiga körsbär! :)

Kram!

2011-07-18 23:44:35 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!