Carpe Diem!

Publicerat 2011-06-11 19:51:08
.
Den här dagen har varit speciell men underbar. Tryckande värme på förmiddagen fram till kl. 14.00 och sedan bröt åskvädret igång utan Guds like. Det smällde mellan bergen och regnet öste ned som spön i backen. Efter några timmar kom solen och värmen tillbaka och det är bara för skönt. Nu sitter jag ute på altanen och surfar och bloggar och minna grannar börjar komma fram ur sina gömmor. Stämningen är lite lay-back och jag tror alla bara går omkring och myser.
.
Jag har beställt ett nytt kamerahus (Canon EOS 7D) och jag hoppas den kommer inom kort.

Foto // 2 kommentarer




Marie

Ohh vad roligt att du beställt nytt kamerahus, ja här har det regnat lite och åskat en del med.



hehe, han har badat därav att han är blöt =D



kramr

2011-06-11 21:27:46 http://myflowergirl.blogg.se/
Maria-Thérèse

woooow!

Jag var först hos min mamma... 31 grader i skuggan, härligt!! Några små åskknallar... Sedan åkte jag hem till mig, 28 grader här med och ovanligt nog ingen blåst! (bor ju på en ö). Skööööönt! Och - ÄNTLIGEN!

2011-06-11 22:23:19 http://blog.afiori.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!