Mycket att stå i!

Publicerat 2011-06-19 21:34:05
Pust....nu är det bara för mycket. Jag får lägga all min tid på att försöka tvätta, städa och färdigställa en målning som jag ska leverera innan midsommar. Jag tror att hon blev nöjd med resultatet och jag känner att jag kan åka på semester med ro.
.
Ikväll har jag även varit på en försälning/visning av underkläder och smycken hos en av mina underbara grannar. Snacka om att jag var sugen på att göra en del inköp men jag fick mästra mig. Som ni vet så ska jag resa till Turkiet på onsdag och jag inser att jag måste spara mina pengar till resan. Roligt var det i vilket fall..... jag har aldrig varit på en visning där värden bjuder på vin. Själv tappade jag fokuset efter ett tag och ägnade jag min tid till att föra en dialog med mina nyfunna vänner...hahaha...kul!.
.
Som ni kanske märkt har jag varit lite frånvarande och vi får se hur veckan kommer att arta sig. Kanske måste jag göra ett blogguppehåll någon vecka men jag meddelar er på onsdag om läget. Kanske hittar jag ett trådlöst internet som löser mina behov.
...
Bra pris, eller hur!
Söta tjejer!
Hur mycket som helst att prova!
...
Vinglas där foten är gjord i betong...läckert!

Blandat // 3 kommentarer




Annelie Esséus

Oj, har full förståelse för att det var jobbigt att hålla igen! Hoppas det löser sig med uppkoppling även på semestern!

2011-06-20 08:40:09 http://esseus.se
Marie

DETTA har man full förståelse för. Så det ska du inte ha ågren över. Du ska ju på semester ju =D



kramar

2011-06-20 13:29:20 http://myflowergirl.blogg.se/
Angelica

Har du lust att hjälpa mig lite snabbt med en sak??

Skulle du kunna gilla den här butiken på facebook + bilden på min sons Ior?

Jag länkar dig i min blogg när tävlingen är över!



Vi har då chansen att få vinna en ny Sulkyvagn.

Vore super snällt!



Klicka på länken här:



http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=10150329381679899&set=o.134948459896859&type=1&theater



Ha en fortsatt bra dag!

2011-06-20 14:05:42 http://angiethehappiest.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!